Kdo jsem

Moje fotka
Jedlí, Zábřeh na Moravě, Severní Morava, Czechia
Lidičkové milí, vítám Vás ve svém blogu, který vznikl z touhy sdílet s vámi své malé i velké radosti, z touhy mít jakýsi svůj soukromý archiv ... Jmenuji se Dana, spousta z vás mě zná ale pod nickem jedelanka... Už jako malá jsem stále něco musela tvořit rukama, tvoření je mojí nedílnou součástí... je pro mě obrovským relaxem, do něho vkládám sny, touhy, naději... Co mám ráda? Mám ráda upřímné lidi, důvěru, smích, harmonii, partnerské souznění. Nejvíc ale miluji své dva kloučky a manžela... Mám velmi ráda slunce, toulky krajem s rodinou a naší psí slečnou Brixie. V co věřím? Věřím v lásku, ve světlo, v anděle, v Boha... coby nekonečný zdroj naděje... Co ráda dělám? Nejvíce se věnuji drátování, kterému jsem propadla na mateřské, tedy je to již 4. rok... Byla jsem naprostý laik, tedy vnímám to jako dar a snažím se z něj ukrajovat i Vám... Ráda také zahradničím, dokončila jsem si zahradnickou školu, tak občas tvořím i návrhy zahrad. Svojí profesí jsem ekonomka, tuto práci mám také moc ráda, avšak k plnému naplnění potřebuji ruční tvorbu... Ráda šiju, toulám se krajem a sbírám dary, které příroda již odložila...

středa 9. listopadu 2011

Cedule psané drátem...

Domovní cedule.... každý domov má ceduli, číselnou, s názvem ulice, jména, řemesla.... a tak vznikl můj nápad vyrábět cedule i drátované a musím říct, že mě to moc a moc stále baví a jsou to pro mě stále nové a nové výzvy...






Cedule vyrábím od té doby, co jsem drát chytla do ruky, první byla cedule našeho jména.... nebyla dokonalá, ale už tenkrát jsem věděla, že mě to baví, vždyť každé jméno je originál, tak jako výsledná podoba každé cedule je jiná... a to je to, proč vlastně tvořím, že mohu dělat věci a pokaždé jsou jiné...

Některá jména jsou přímo inspirovaná svým zněním...







Zkusila jsem také symboly, které dřív v každé chalupě byly a kéž jsou vidět i dnes...

Později začaly vznikat také čísla, vždyť ta neodmyslitelně se jménem se pojí... vždyť v tom domě tohoto čísla žijeme celý život, často i mnoho generací...

Žádné komentáře:

Okomentovat