Kdo jsem

Moje fotka
Jedlí, Zábřeh na Moravě, Severní Morava, Czechia
Lidičkové milí, vítám Vás ve svém blogu, který vznikl z touhy sdílet s vámi své malé i velké radosti, z touhy mít jakýsi svůj soukromý archiv ... Jmenuji se Dana, spousta z vás mě zná ale pod nickem jedelanka... Už jako malá jsem stále něco musela tvořit rukama, tvoření je mojí nedílnou součástí... je pro mě obrovským relaxem, do něho vkládám sny, touhy, naději... Co mám ráda? Mám ráda upřímné lidi, důvěru, smích, harmonii, partnerské souznění. Nejvíc ale miluji své dva kloučky a manžela... Mám velmi ráda slunce, toulky krajem s rodinou a naší psí slečnou Brixie. V co věřím? Věřím v lásku, ve světlo, v anděle, v Boha... coby nekonečný zdroj naděje... Co ráda dělám? Nejvíce se věnuji drátování, kterému jsem propadla na mateřské, tedy je to již 4. rok... Byla jsem naprostý laik, tedy vnímám to jako dar a snažím se z něj ukrajovat i Vám... Ráda také zahradničím, dokončila jsem si zahradnickou školu, tak občas tvořím i návrhy zahrad. Svojí profesí jsem ekonomka, tuto práci mám také moc ráda, avšak k plnému naplnění potřebuji ruční tvorbu... Ráda šiju, toulám se krajem a sbírám dary, které příroda již odložila...

úterý 14. února 2012

Mé špalkové tvoření....

Miluji skleněné špalky, které se světlem tak krásně si pohrávají... Vytvářím z nich originální závěsy, já jim říkám "SVĚTLOHRY".... už víte proč:-))))

Tady je pár z nich.... nesoucí v sobě kus jara, léta, podzimu, rozveselí zimu....









Kéž se líbí, jsou vyráběny s láskou pro potěchu oka, duše, mysli....

12 komentářů:

  1. Nádhera, opravdová nádhera. Jsou magické a krásné! Len

    OdpovědětVymazat
  2. Je cítit, s jakou láskou tvoříš, Jedelanko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Vivi... moc mě to baví a v každém dílku sebou poštou posílám i kus sebe....:-)

      Vymazat
    2. To my víme a to je na tom to krásné.

      Vymazat
  3. Liebe Dana, danke sehr für deinen lieben Kommentar - ich freue mich, dass dir mein Blog gefällt! Lustig dass deine Oma so heißt wie ich - ich habe gelesen, dass du aus Tschechien kommst und ich dachte immer, dass Traude ein "absolut deutscher" Name ist ;o) Dafür habe ich tschechische Ahnen, und meine Tochter hat einen tschechischen Namen (Jana) :o) Leider kann ich die Sprache nicht, nur einen Kinderreim von einer kleinen Maus, die Brei in einem grünen Reindl kocht... (Kann ihn aber nur aufsagen, nicht schreiben...)
    Deine Glas-Draht-Objekte finde ich sehr schön!!!
    Alles Liebe aus der Nähe von Wien, Traude

    OdpovědětVymazat
  4. Jedelanko, děkuji ti za tvůj milý komentář. To tak potěší. Určitě to znáš, na mateřské je sebevědomí většinou někde ve sklepě a chvály není nikdy dost :-D
    Ty jsi moc talentovaná! Tahle kombinace drátků a barevného skla je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedelanko,
    krásné světlohry :-)
    Na mém blogu máte odpověď v komentářích pod posledním příspěvkem Matějská ;-)
    Krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  6. Sono molto belli!! buona serata e buon inizio settimana....ciao

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná práce! Opravdu jsi velká šikulka!
    Ať ti to pořád takhle jde. :) Š.
    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
  8. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    ttp://elmthaly-group.com/

    OdpovědětVymazat