Kdo jsem

Moje fotka
Jedlí, Zábřeh na Moravě, Severní Morava, Czechia
Lidičkové milí, vítám Vás ve svém blogu, který vznikl z touhy sdílet s vámi své malé i velké radosti, z touhy mít jakýsi svůj soukromý archiv ... Jmenuji se Dana, spousta z vás mě zná ale pod nickem jedelanka... Už jako malá jsem stále něco musela tvořit rukama, tvoření je mojí nedílnou součástí... je pro mě obrovským relaxem, do něho vkládám sny, touhy, naději... Co mám ráda? Mám ráda upřímné lidi, důvěru, smích, harmonii, partnerské souznění. Nejvíc ale miluji své dva kloučky a manžela... Mám velmi ráda slunce, toulky krajem s rodinou a naší psí slečnou Brixie. V co věřím? Věřím v lásku, ve světlo, v anděle, v Boha... coby nekonečný zdroj naděje... Co ráda dělám? Nejvíce se věnuji drátování, kterému jsem propadla na mateřské, tedy je to již 4. rok... Byla jsem naprostý laik, tedy vnímám to jako dar a snažím se z něj ukrajovat i Vám... Ráda také zahradničím, dokončila jsem si zahradnickou školu, tak občas tvořím i návrhy zahrad. Svojí profesí jsem ekonomka, tuto práci mám také moc ráda, avšak k plnému naplnění potřebuji ruční tvorbu... Ráda šiju, toulám se krajem a sbírám dary, které příroda již odložila...

pondělí 8. srpna 2011

Krásný začátek dne všem, kteří přicházíte...

Je nový týden, pošmourný se zdá, ale snad nebude trvale toto počasí... my včera si udělali nádherný výlet na hrad Bouzov... mám to tam moc ráda... bylo tam Pohádkové prohlídky, s princeznami, princi, čerty, výjevy a písničkami z pohádek... úžasné odpoledne, tedy takové spíš odskočení z jiné oslavy... ovšem stálo za to. Chtěla jsem pořizovat fotečky, ale moc to nešlo, neb lilo, a tak byla tma na focení... když jsme vyšli ven, už nepršelo a v první bráně jsme uviděli paní se sovičkou Rozárkou.... no a kloučci si ji mohli "pochovat"...
Kluci hned povídali paní, že i máma tvořila sovičku... z drátu.... tak to je zase ta naše sovička, my jí říkáme Jůla:-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat