Kdo jsem

Moje fotka
Jedlí, Zábřeh na Moravě, Severní Morava, Czechia
Lidičkové milí, vítám Vás ve svém blogu, který vznikl z touhy sdílet s vámi své malé i velké radosti, z touhy mít jakýsi svůj soukromý archiv ... Jmenuji se Dana, spousta z vás mě zná ale pod nickem jedelanka... Už jako malá jsem stále něco musela tvořit rukama, tvoření je mojí nedílnou součástí... je pro mě obrovským relaxem, do něho vkládám sny, touhy, naději... Co mám ráda? Mám ráda upřímné lidi, důvěru, smích, harmonii, partnerské souznění. Nejvíc ale miluji své dva kloučky a manžela... Mám velmi ráda slunce, toulky krajem s rodinou a naší psí slečnou Brixie. V co věřím? Věřím v lásku, ve světlo, v anděle, v Boha... coby nekonečný zdroj naděje... Co ráda dělám? Nejvíce se věnuji drátování, kterému jsem propadla na mateřské, tedy je to již 4. rok... Byla jsem naprostý laik, tedy vnímám to jako dar a snažím se z něj ukrajovat i Vám... Ráda také zahradničím, dokončila jsem si zahradnickou školu, tak občas tvořím i návrhy zahrad. Svojí profesí jsem ekonomka, tuto práci mám také moc ráda, avšak k plnému naplnění potřebuji ruční tvorbu... Ráda šiju, toulám se krajem a sbírám dary, které příroda již odložila...

čtvrtek 4. srpna 2011

Tak tedy od začátku....

Mé drátování vzniklo před 4 lety, kdy jsem byla těhotná s druhým synkem Vítkem... přišlo z hůry, já to dodnes vnímám jako velký dar, neb jsem byla v tomto oboru naprostý laik. Již od mala jsem stále něco tvořila, byla jsem neposeda, co u knížky nespočine, ale stále musí rukama "něco" tvořit... Vždy jsem si říkala, že mám velké dělnické ruky... no a ono se to potvrdilo:-))))) Jsemi ráda, neb se mohu takhle vyjádřit, dát do drátů své myšlení, vnímání světa, touhu, lásku... a všem, kteří máte moji tvorbu rádi , děkuji za důvěru, neb bez ní bych nemohla tvořit....
Tvořím vše, začalo to anděly, které jsem toužila tvořit pro pocit ochrany.... jsem máma a toužím mít své děti pod ochranou Boží, co je člověk sám...

Netvořím podle inspirace, každé mé dílko je originál, který vznikl ve mně, inspirací je mi příroda, pouhé vnímání světa všemi smysly... Vím dobře, že když se snažím prostě "něco" vymslet, nic z toho není.... a proto se nesnažím, ono to samo přijde, kdy má...  . Samozřejmě, když někdo mi dá obrázek, ať mu to vyrobím, není to potíž, ráda udělám druhému radost...

Žádné komentáře:

Okomentovat